Klachten
Niet tevreden? Praat er eerst met ons over.
In onze praktijk vinden we het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden bent of als u vindt dat iets beter kan, laat het ons dan weten. U kunt dat op de volgende manier doen:
Per brief naar het praktijkadres. Ook kunt u vragen teruggebeld te worden door de huisarts.
Als u het bij ons meldt, dan proberen wij samen uw probleem of klachten op te lossen.
Komt u er met ons niet uit, klachten indienen bij skge.
De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van skge
Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar:
Skge, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
Als u nog vragen heeft aan skge, kunt u bellen naar 088 0229100.